Tilbaka till verkligheten




Nu är semester slut och vi ska tilbaka till verkligheten men jag är inte ledsen föratt verkligheten är också bra. Man måste alltid se det positiva i livet. Just nu skriver jag i förväg föratt vi sitter på flygplanet och jag ser världen under och det är här man får ideer om hur man ska göra allt bättre föratt det finns ingenting annat att göra så ideer bara kommer och som tur kan jag skriva allt ner. Om man tänker lite då är ett år bara en siffra så det är bättre att leva dag per dag. Men det är också bra att sätta mål ....inte för höga mål men mål som man kan verkligen göra. 

Det har varit riktigt roligt i arvidsjaur hos leif och lena så jag säger ett stort tack och jag är en sån person som hatar att säga hej då men när man bor i samma land då är det bra och man kan träffas hehe

Det här året kommer att bli riktigt kul på ett sätt att jag och ni mina fantastika supporters kommer att vara nära. Det värsta är att man kan inte berätta vad som händer förän det kommer ut men det blir riktigt roligt och hoppas att ni kommer också att tycka det.

STOR KRAM
KEVIN

AV Kevin och kolla hans blog gärna:http://www.kevinborg.se/
2011-01-11 @ 17:56:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0